Maya Karin has finally revealed the exact details of her wedding plans. Maya is to marry British-born teacher, Steven Shorthose in Bellagio Italy, 9 August 2008. Steven has been waiting for this wonderful moment for seven years. What a long period of waiting. Steve whose Muslim's name is MUHAMMAD ALI, has embraced Islam 4 years ago. Saiful Bahri will do the honour of designing Maya's wedding dress in Italy, while Radzuan Radzwill for the reception in MALAYSIA. Pelakon berusia 29 tahun itu turut mendedahkan identiti bakal suaminya iaitu Steven David Shorthose atau nama Islamnya Muhammad Ali. Lelaki berusia 38 tahun itu merupakan seorang guru Matematik yang berasal dari England. There's a fan site dedicated to Maya Karin. But this website needs people to register. They do allow ‘previews' but not much good info there. Everyone just talks some and you don't get that real fan site feel of sort. Wedding can be a bit too much for some, especially when the bride is fussy about the reception and wants everything to be perfect and of certain standard or class. To hold a function in a hotel ballroom nowadays costs in the upwards of RM16k for a minimum of 300 guests. Kalau lagi besar tak bernafas saya dibuatnya. Saya ikut keselesaan dan saya tak mampu nak anjurkan majlis besar-besaran atau glamor, malah hantaran pun tak ada,� kata Maya yang sudah tujuh tahun berkasih dengan Steven. "Cukuplah nikah dan majlis makan-makan biasa. Kalau lagi besar tak bernafas saya dibuatnya. Saya ikut keselesaan dan saya tak mampu nak anjurkan majlis besar-besaran atau glamor, malah hantaran pun tak ada,” kata Maya yang sudah tujuh tahun berkasih dengan Steven.